divendres, 5 d’agost del 2011

Convocatòria de 2 places de tècnic A2 a l’Ajuntament de Riudellots

Darrera actualització sobre aquesta convocatòria: El 3 d'octubre de 2011 s'ha publicat al BOP de Girona "Anunci sobre la relació d’admesos i exclosos, designació de membres del tribunal i data de les proves per a la provisió de diversos llocs de treball".

Les dates de les proves són el 21 i el 23 de novembre.

Actualització rellevant: l'edicte al DOGC s'ha publicat el 08/08/2011. El termini per presentar la sol·licitud a l'Ajuntament de Riudellots per a participar en aquest concurs-oposició finalitza el 29/08/2011. (Podeu consultar d'edicte del DOGC aquí).


Hem trobat interessant publicitar aquesta convocatòria perquè són dues ofertes de feina mitjançant concurs-oposició a l’Ajuntament de Riudellots de la Selva, per tant, obertes a tothom que tingui la titulació que es demana:

1 Tècnic grau Mig (grup A2)

1 Tècnic oficines municipals (grup A2)


Si algú està interessat ja pot començar a estudiar, en la convocatòria no es diu el dia de les proves, però sí que trobem la següent informació rellevant:

7.1.1.- El procés selectiu s’iniciarà després de la publicació del llistat d’admesos/es i exclosos/es i tindrà una duració màxima de tres mesos, llevat que concorri una causa objectiva que ho justifiqui i que hagi estat valorada per l’autoritat convocant, un cop escoltat l’òrgan de selecció.


El temari i les bases s’ha publicat en el BOP núm. 148 del 4 d’agost de 2011, pàg.114. El termini per presentar la sol·licitud per participar en aquests dos concursos-oposició, serà de 20 dies a partir que aquesta convocatòria es publiqui al DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya).


Si esteu interessats, s’ha d’anar alerta perquè en ple mes d’agost no són gaire habituals aquestes convocatòries de les administracions públiques. Si esteu de vacances, a l’atur, voleu canviar de feina o no sabeu què fer, podeu començar a estudiar el temari per treballar a l’Ajuntament de Riudellots de la Selva.



EXTRACTE DE LES DADES BÀSIQUES D’AQUESTES CONVOCATÒRIES

BOP Núm. 148 – 4 d’agost de 2011. Pàg. 114

Edicte Núm. 10501. AJUNTAMENT DE RIUDELLOTS DE LA SELVA

Anunci sobre convocatòria de concurs oposició per a la provisió de diverses places

(L’edicte complet es pot consultar a: https://ssl4.ddgi.cat/bopV1/pdf/2011/148/2011148010501.pdf)


Per Resolució de l’Alcaldia de data d’avui, s’han aprovat les bases i la convocatòria de concurs oposició per a la provisió de les places que es relacionen a continuació, vacants a la plantilla de personal municipal, segons oferta pública d’ocupació aprovada per Resolució de l’Alcaldia del dia 31 de març de 2011:


PERSONAL FUNCIONARI

Subescala: Gestió

Denominació del lloc de treball: Tècnic grau Mig

Grup: A2

Nombre de vacants: 1

Sistema de selecció: Concurs oposició


PERSONAL LABORAL

Subescala: Tècnics mitjans

Denominació del lloc de treball: Tècnic oficines municipals

Grup: A2

Nombre de vacants: 1

Sistema de selecció: Concurs oposició


El termini de presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el DOGC. En l’anunci s’hi indicarà el número i data del Butlletí Oficial de la Província on s’hagin publicat les bases de la convocatòria.


ANNEX I.-

BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR LES PROVES SELECTIVES PER A LA PROVISIÓ D’UN LLOC DE TREBALL DE FUNCIONARI, ESCALA ADMINISTRACIÓ GENERAL, TÈCNIC DE GRAU MIG, SUBGRUP A2

Primera.- Objecte de la convocatòria

És objecte de la present convocatòria la provisió d’un lloc de treball de funcionari/ària, amb denominació de TÈCNIC/A DE GRAU MIG, vacant a la plantilla d’aquest Ajuntament, dotada amb les retribucions corresponents al subgrup A2, nivell de complement de destí 26 i els altres que li corresponguin segons relació de llocs de treball de la Corporació i legislació vigent aplicable (oferta pública d’ocupació, aprovada per Decret de l’Alcaldia de data 31 de març proppassat).

Les tasques i funcions assignades al lloc de treball indicat són les de suport a l’àrea de secretaria-intervenció, en el seu sentit més ampli i podran abastar totes les que així indiqui l’Alcaldia com per exemple: tramitació d’expedients diversos en àrees d’urbanisme, contractació, gestió de subvencions, etc., substitucions puntuals secretària municipal amb presència en les sessions del Ple Municipal o Junta de Govern Local, si s’escau; atenció visites de l’Alcaldessa/regidors i suport en processos electorals.

L’horari de treball s’adaptarà al de compliment de les tasques i funcions concretes que se li atribueixin, respectant el còmput legal total corresponent als funcionaris d’administració local.


Segona.- Requisits dels aspirants

A part dels requisits establerts a les bases generals, caldrà que els aspirants estiguin en possessió del títol de Diplomatura en Gestió i Administració Pública, primer cicle de la Llicenciatura en Dret, Diplomatura en Ciències Empresarials, primer cicle de la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l’Administració o altres titulacions amb continguts formatius equivalents.


ANNEX II.-

BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR LES PROVES SELECTIVES PER A LA PROVISIÓ D’UN LLOC DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL FIX DE TÈCNIC D’OFICINES MUNICIPALS, GRUP A2

Primera.- Objecte de la convocatòria

És objecte de la present convocatòria la provisió d’un lloc de treball de personal laboral fix, amb denominació de TÈCNIC/A D’OFICINES MUNICIPALS, vacant a la plantilla d’aquest Ajuntament, dotada amb les retribucions corresponents al grup A2, nivell de complement de destí 26 i els altres que li corresponguin segons relació de llocs de treball de la Corporació i legislació vigent aplicable (oferta pública d’ocupació, aprovada per Decret de l’Alcaldia de data 31 de març proppassat).

Les tasques i funcions assignades al lloc de treball indicat són les suport de gestió administrativa general i econòmica, desenvolupament local i promoció econòmica.

L’horari de treball s’adaptarà al de compliment de les tasques i funcions concretes que se li atribueixin, respectant el còmput legal total corresponent als funcionari d’administració local.


Segona.- Requisits dels aspirants

A part dels requisits establerts a les bases generals, caldrà que els aspirants estiguin en possessió del títol de Diplomatura en Gestió i Administració Pública, primer cicle de la Llicenciatura en Dret, Diplomatura en Ciències Empresarials, primer cicle de la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l’Administració o altres titulacions amb continguts formatius equivalents.

.

4 comentaris:

  1. Moltes convocatòries de premis (estudiants i jubilació), molta publicitat de l'Equip de Govern al Web Municipal, moltes noticietes a la premsa, però aquesta convocatòria de 2 ofertes de feina públiques que es va publicar al BOP del 4 d'agost i al DOGC del 8 d'agost encara no surt al web. I el nou Centre d'Orientació Laboral que es publicita, no ha de servir per difondre a tothom les ofertes públiques d'ocupació? Senyors, una mica de seriositat i més informació transparent!

    ResponElimina
  2. Molt encertat l'article. Si tenim sort l'ajuntament ho publicarà en el butlletí d'agost que potser arribarà per la festa!
    Endavant amb el blog!

    ResponElimina
  3. Últim dia per presentar la sol·licitud per accedir a dos llocs de treball públics i encara no s'ha publicitat al web municipal. Alguns consideren l'agost no actiu per actualitzar dades (aquesta convocatòria ni s'ha publicitat a l'apartat de promoció econòmica i de borsa de treball de l'Ajuntament de Riudellots) i d'altres consideren l'agost un mes molt actiu (aquesta convocatòria s'ha publicat al BOP, al DOGC i al BOE)

    ResponElimina
  4. A 20 min. d'acabar el termini per presentar la sol·licitud pel concurs-oposició trobem que surten les bases de les 2 convocatòries al web municipal: http://www.riudellots.cat/pagina.asp?pag=53 però sense dates, ni terminis, ni publicitat a primera pàgina,una mica amagat, no com el premis als estudiants i als jubilats que surt a primera pàgina!

    ResponElimina